malaysia

Thursday 14 August 2014

ILMU PENDINDING SIHIR

                                                 SISTEM DALAMAN TUBUH BADAN

Assalammualaikum tuan-tuan gambar rajah di atas sebagai contoh yang di gambarkan apabila sesuatu yang kita masukan melalui pemakanan atau pun bukan kehendak kita Maksudnya bukan dengan kerelaan diri yang di namakan SANTAU.zaman sekarang zaman moden memang kita akui keadaan sekarang .

Tuan-tuan saya akan menceritakan kisah hidup saya semasa saya bekerja sebuah pejabat kerajaan,dan sekarang masih bekerja di jabatan itu.pada Tahun 2011 bulan 11 pada Tarik .....saya mengidap penyakit yang saya sangka pedih hulu hati dan susah cendawa  selama itu saya mengidap kesakitan yang sememangnya doktor akan mengatakan yang sama tetapi yang mengherankan saya setiap 5 minit sekali saya lapar.sekiranya saya tidak mendapat makanan saya akan kesakitan.Berbagai-bagai rawatan Hospital saya buat.Sampai suatu saat perut saya membesar seperti belon keras yang agak susah untuk bernafas.

Saya mengatakan di dalam diri saya ini.ini bukan penyakit biasa.hati saya selalu berkata dan apa yang saya jangkakan agak sukar saya menerimanya.lalu saya membuat keputusan untuk membiarkannya dan memakan ubat Hospital.selama saya makan ubat alhamdulillah saya merasa kan selesa.saya tidak fikirkan apa yg akan berlaku suatu hari nanti.dengan tidak putus asa saya selalu melakukan solat hajat.Allah Maha mengetahui segala-galanya apa yang terjadi.maka suatu hari semasa saya sedang bercuti berehat di rumah.lebih kurang jam tengah hari saya merasa badan saya lemah semacam nak demam.dan pada hari itu lah Allah menguji saya supaya kuatkan diri.Apa yang terjadi kehendak Allah.


CONTOH-CONTOH 

                 Tanda-Tanda seseorang itu terkena sihir,dalam erti kata (SANTAU)

1.BADAN AKAN TERASA PANAS.

2.BADAN AKAN TERASA GATAL.

3.BADAN AKAN TERASA SAKIT-SAKIT.

4.BADAN AKAN TERASA BISA-BISA.

5.TIDUR YANG DALAM TIDAK SELESA.

6.BERMIMPI YANG MENAKUTKAN.

7.SAKIT PERUT YANG BERPANJANGAN.

8.MALAS BEKERJA

9.DI WAKTU TENGAH HARI SELALU LESU.

10.YANG PALING TERASA DI TELAPAK KAKI AKAN MERASA BISA DAN SAKIT

Oleh yang demikian saya hampir mati di sebabkan kesakitan ini.seluruh anggota usus perut saya koyak terutama dibahagian usus salur darah perut.

BERIKUT CARA-CARA UNTUK PENDINDING DIRI 

1.Lakukan Solat Hajat selepas solat fardhu 5 waktu setiap hari.

2.banyak kan membaca quran dan surah yasin setiap malam khamis.

3.perbanyakan bacaan Ayat Kursi di setiap selepas solat fardhu sebanyak 7X.

4.berzikir sebut Ya Allah ,Ya Rohman, Ya Rohhim sebanyak   100X.

5.di dalam Ayat Kursi ayat (61) bacakan ayat ini sebanyak 1000X.

insyallah Allah Maha Mengatahui apa yang kamu lakukan.Allah Maha melihat di langit dan di Bumi .

No comments:

Post a Comment